Wednesday, July 11, 2012

Impossible....!!!!...

Assalamualaikum.....

haaaa...nie aku nk cita..hahhaha...tadi aku keluar dgn kwn2 aku pegi tesco....
dgn secara tiba2...aku ternampak pulak mesin timbang badan..heheheheh
apa lagi???,,,,aku try laaa timbang badan aku yang tak berapa nak cntik nie....
hahahahha......

IMPOSSIBLE..!!..
tuh laaa yg aku bole katakan......
yahhoooooo!!!!....
berat badan aku dah turun 5 kg...hahahha...xsangka....!
tapi aku nampak mcm sama ja...tak berubah pun.....

haaaaaa..!!!...nie mesti mesin tuh tipu aku atau dah rosak..hahahhaha
apa daaaaaaaaaaa mesin tuh....hahahhaa

tapi ...........yang boleh disimpulkan bersama adalah.....turun 5kg...
IMPOSSIBLE.....HAHAHAHHAHAHAA...

okey laaaa....aku stop kat sini jaaa...
ngantok laaaa pulak..

daaa...arios...

No comments:

Post a Comment