Monday, July 9, 2012

NERVESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!....



Assalamualaikum...

huh!..ary nie aku neves sgt....sebab ada presentation tok public speaking....
mau xketaq aku dibuatnya....kena introduce diri kita sendiri..
aku ketaq tadi smpai tgn aku sejuk laa...tapi aku tgk org lain present..okey ja,,,,xketaq macam aku pon...
aku kot yang terlebih over..!!..hahahhaa......

tapi akhirnya aku dpt lakukan dgn terbaik walaupun tergagap jugak aku kat depan td...
nasib laa budak klas mai sikit ja..kalau tak..mampos aku!!...malu dibuatnya....

besa laaa..aku kan SHY SHY CAT...hahhaha!,,(malu la sgt kan..alaa...ppprrraaahhhh!!)
aku nie bole dikatakan pemalu la jugak...kalau mai time nk present...ketaq aku nie len macam ja...
macam ada org simbah ayaq sejuk kat aku 1 kolah swimming pool tuh laaa...
aku tak tau nk hilangkan rasa ketaq aku nie...

nanti terbawak-bawak pulak masa nak kawen..hahahha......
harap2 tak cm tuh laahhh....
heheh



okey laaahhh...stop kat sini je laaa...
aku malas nk cita panjang2..point dia sekarang nie...aku nak bagi tau yang aku nie nevess masa present tadi ja...hahaha

okey laahh...
arios....kamsahamida!!!.....

No comments:

Post a Comment