Tuesday, February 5, 2013

MCD...MCD..MCD

Assalamualaikum...

The best moment with my all friends...
lepas abes je kelas AOM terus je pegi makan MCD dengan kwn2 aku,,,,
peerrgghh....sedap tak terkata laaa aku makan MCD,,
hehehe..

nak je tadi aku mkn DOUBLE  td....HAHAHHA..
tapi malu laaa pulak...(cover laaa sgt minah nie..:)   )

tggu pasar malam tak dak pulak ...
penat je aku tggu...
sampai tak makan nasi tengahari laaaa...(diet laa tuh..huhuhu)t

derrr.....wa bukan diet laa...wa cover perut je tuh...
hahahhaha...





aku yg depan sekali tuh...(bajet bagus..hahha)
minum air ntah pape...
yg belakang tuh my beloved friends,,,
najatul and izzati...
masih single..hahha..
lau nk tggl no.telefon disini,,,
hehehe




nampak tak kegemukkan melanda diriku ini,,,
mana tak gemuk..
lepas makan burger...
org belanja mkn aiskelim pulak...(rezeki jgn ditolak..hahha..)
(derr...rezeki jgn ditolak..lu kena terima apa saja...hahhaa)
jangan jd macam saya...


 nie kawan saya jugak,,,
namanya ika
masih lagi single...hhuuhuh...
cantik kan?..
nie laa roomate saya..
yg eppy go terbalik.,,,huhu
kawan aku ..muaaaaahhh,,,,hahahaha...
(huk..huk..huk)




ok..ok..ok..
aku tak tau nk describe cmne gambar nie,,,
hahahha,,,
ok..yg depan sekali nie...zuhhi...(laki maskulin...kononnyer..hahaha)
makan aiskelim sampai dua.,,
pergghh...makan pulak dengan muka ganas cmnie,,,
gua tak tau nk ckap cmne  daaahh,,,ikot lu laa...

ok...yg belakang tuh...ezzat...
seorang yg tggi...hahaha..
kadang2 agak...................
hehehehe....
jgn mara,,,,,



terima kasih yana...sebab bawak kami makan mcd,,,
terima kasih jugak sebab belanja makan ice cream...
jasamu dalam kenangan..
heheh...

No comments:

Post a Comment