Monday, October 17, 2011

admire pada si dia.....

salam......

aku da cita nak kongsi dengan korang sume.....
aku da admire kat seseorang nie...
dia satu tempat stdy dengan aku...
tapi aku tak boleh bagi taw kat korang dia kelas n kos apa...secret.....hehehhehhe...
aku dah suka kat dia dah lama..tapi tak berani nak bagi taw kat dia..
takut nanti dia tak boleh nak terima aku seadanya..
so, aku tgk dia dari jauh saja wlaupun dia dkt dgn aku...aku rasa bahagia bila tgk dia bahagia,,,

TAPI......................
aku dpt tau yang dia suka kat pompuan len..pompuan tuh dari kos len..aku pnh tgk pompuan...cntik gak...
ada juga perasaan cemburu tuh...sape tak cemburu..!!...
aku cadang nak bagi tau tentang perasaan aku lepas habis stdy...
aku tak kisah kalau time tuh dia ada awek or da kawen..
janji aku dapat luahkan perasaan yang selama ini ku pendam 2 thn stgh..
aku tak kisah dia nak kata apa kat aku..janji aku dapat luahkan perasaan aku kat dia,,,


I ALWAYS THINK ABOUT YOU.......MY ADMIRE...=)















 

No comments:

Post a Comment