Tuesday, October 18, 2011


salam...hye..

aku nak cita ni kat korang...saja ja nak cita..hahha
ni sebelah kiri nie namanya faten...
dia kawan baik aku...time nie kami pegi umah mak cik dia
aku saja ja menyibuk..hahahahha..
aku da dok uma dia dah hampir 1 minggu,,,
saja ja dok uma dia..biasa laaa lama tak jumpa....
nak jumpa pun time cuti semester jer...
tu pun belum tentu boleh jumpa...
so, saat ni laa aku habiskan masa bersama faten,,,
aku nak balik rumah dia tak bagi....dia suruh tinggal kat uma dia lama sikit

tapi........................
aku rindu uma aku,,hahahaha
bukan selalu dapat balik uma,,,
tapi tak pa demimu kawan...aku dok uma hang lama sikit ea,,,hehe
dapat makan sedap2...hikhik...
kalau korang nak tau mak dia masak punya la SODAP!!!..
hahahhahaah
tiap2 hari makan sedap.....lama2 badan pun sedap la jadinya,,
hahahhahaha...
apa2 pun terima kasih laa faten sebab layan aku baik sangat
terima kasih gak kat family hang sebab layan aku dengan baik dan bagi aku makan yang sedap2..
hehehehehehe......



dah la tak larat aku nak taip dah..
hahaha..
esok2 plak aku tulis laaaaa..


byeeee,,,,,,,,,,,,,,,,,


No comments:

Post a Comment